Friday 25 January 2013

Anwar Ibrahim Risaukan PM Najib Razak Di GAZA???


Anwar Ibrahim perlekeh PM Najib Razak yang berjumpa dengan pimpinan Hamas kerana selama ini yang selalu ditindas oleh rejim Zionis adalah rakyat Gaza yang dipimpin oleh HAMAS. Parti HAMAS pula mentadbir Gaza atas hasil undian rakyat mereka sendiri melalui sistem DEMOKRASI. Parti FATAH pula merupakan sebahagian lagi yang juga merupakan Palestine yang mana parti FATAH diiktiraf oleh Israel dan Israel pula mengiktiraf parti Fatah. ( Di Sini )
Benda paling mudah untuk semua faham, Anwar Ibrahim sebenarnya terkedu kerana jika Najib Razak dan rombongan pergi berjumpa pihak FATAH maka mereka akan SPIN bahawa Najib Razak iktiraf Israel dan tidak membantu Hamas yang ditindas rejim Zionis.

Dengan kehadiran PM Najib Razak dan rombongan berjumpa pimpinan HAMAS memberikan mesej jelas kepada dunia bahawa Malaysia mengiktiraf parti HAMAS dan tidak mengiktiraf ISRAEL sebagai sebuah negara. Dan secara automatiknya Anwar Ibrahim serta puak pakatan pembangkang yang lain tidak mampu mentertawakan PM Najib Razak. ( Di Sini )


TQ : PAPA GOMO

1 comments:

NutCrakcer said...

Najib pergi sana nak timbang agar lebih banyak lagi bantuan dana akan di sumbangkan kepada Palestin. Tapi Annuar menyokong keselamatan Israel kerana nak dapatkan dana untuk kempen menjatuhkan kerajaan. Ini lah perbezaan yang amat jelas untuk kita renungkan.

◄ Newer Post Older Post ►

My Blog List

#LifeStyle

#LifeStyle

Nadi Rakyat

Nadi Rakyat
Blog NadiRakyat.Net

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)
Klik Pada Gambar Untuk Pergi Ke Laman Blog IMAM

Nadi Rakyat Malaysia

Nadi Rakyat Malaysia
Misi Selamatkan Negara

Kalimah Allah

Kalimah Allah
#PertahakanKalimahAllah

JOM TUKAR

JOM TUKAR
ACU TEST SEPENGGAL
 

Copyright 2013 Sinhala MP3Gewe Kelate Template by Farhan Share and Tuliskan