Wednesday 13 February 2013

Hapuskan Pengkhianat : BN Akan Menang 2/3 Majoriti PRU 13...

 
 
BN, daripada Pengerusi sampailah kepada jentera paling rendah jawatannya dalam struktur pilihanraya pasti yakin bahawa BN akan menang dengan 2/3 majoriti dan begitu juga dengan Pakatan Pembangkang,dari Anwar sehinggalah pencacai yang paling rendah tarafnya juga mengatakan bahawa Putrajaya bakal jadi milik mereka. ( Di Sini )
Namun realiti politik perlulah difahami dengan baik dan matang oleh semua malah proses demokrasi melalui PRU ke 13 dalam negara masih lagi menawarkan 222 kerusi Parlimen untuk di pertandingkan dan setiap pihak yang bertanding perlu memperolehi 148 kerusi untuk berdiri megah sebagai kerajaan yang kuat menguasai 2/3 majoriti dan bukti kepada dunia bahawa ini adalah pilihan rakyat.
Gunalah pelbagai strategi untuk mengekal dan meraih sokongan sehinggalah pengundi akan memilih siapa yang akan layak memerintah.dan kepada BN gunakanlah kesempatan yang masih ada ini untuk membuktikan kepada rakyat bahawa  BN harus  terus disokong demi negara ini. 
Jika tidak digunakan ruang dan peluang yang ada,maka penyesalannya nanti akan berterusan ke anak cucu bahkan nama NAJIB akan terus dikeji dan selagi ruang dan peluang yang ada untuk mempertahankan apa yang ada hari ini,PM Najib harus gunakan segalanya bersesuaian dengan pesanan pujangga lama `jemurlah kain sewaktu hari masih panas’.
Realiti politik haruslah difahami dan dihadamkan dengan baik dan gerak kerja mencari sokongan perlu kepada kesungguhan dan kebijaksanaan kerana persoalan sokongan politik tetap 1 kepala hanya boleh menyumbang 1 undi.  Selanjutnya Di Sini...
 

0 comments:

◄ Newer Post Older Post ►

My Blog List

#LifeStyle

#LifeStyle

Nadi Rakyat

Nadi Rakyat
Blog NadiRakyat.Net

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)
Klik Pada Gambar Untuk Pergi Ke Laman Blog IMAM

Nadi Rakyat Malaysia

Nadi Rakyat Malaysia
Misi Selamatkan Negara

Kalimah Allah

Kalimah Allah
#PertahakanKalimahAllah

JOM TUKAR

JOM TUKAR
ACU TEST SEPENGGAL
 

Copyright 2013 Sinhala MP3Gewe Kelate Template by Farhan Share and Tuliskan