Thursday 12 July 2012

Pas Ketakuatan...???

Ternyata Pas tidak berani bila wakilnya dijemput berdebat dengan mantan Pesuruhjaya Pas Negeri Selangor Dato Dr Hasan Ali yang dianjurkan oleh Gerakan Masyarakat Prihatin Meru pada tarikh 11 Julai 2012.


Menurut maklumat, pihak penganjur telah menghantar surat jemputan kepada pejabat Pesuruhjaya Pas Negeri Selangor  pada 4 Julai 2012 dan disahkan diterima oleh pihak pejabat berkenaan pada tarikh 6 Julai 2012.




Dan bila tiba tarikh yang ditetapkan tiba, Dr Rani Osman yang merupakan Pesuruhjaya Pas Negeri Selangor tidak muncul sehingga selesainya majlis tersebut. Apakah alasan dan sebab ketidakhadiran beliau pada majlis tersebut?


Siapakah yang layak menjawab persoalan ini?Adakah tuan empunya badan atau ada pihak lain yang dapat memberikan alasan yang boleh diterimapakai yang masuk akal dan munasabah?


Bolehkah kita melebelkan hal ini sebagai ketakutan yang melanda Pas ataupun ini adalah kegerunan individu itu sendiri?Atau ada agenda lain disebalik semua ini?Ataupun ada pihak yang melarang individu tersebut dari menyertai debat ini???


Persoalannya sekarang, siapakah yang berani dan siapakah yang mula takut dan goyah dengan situasi politik pada hari ini???


Renung renungkanlah...


0 comments:

◄ Newer Post Older Post ►

My Blog List

#LifeStyle

#LifeStyle

Nadi Rakyat

Nadi Rakyat
Blog NadiRakyat.Net

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)
Klik Pada Gambar Untuk Pergi Ke Laman Blog IMAM

Nadi Rakyat Malaysia

Nadi Rakyat Malaysia
Misi Selamatkan Negara

Kalimah Allah

Kalimah Allah
#PertahakanKalimahAllah

JOM TUKAR

JOM TUKAR
ACU TEST SEPENGGAL
 

Copyright 2013 Sinhala MP3Gewe Kelate Template by Farhan Share and Tuliskan