Wednesday 23 January 2013

SELAMAT TINGGAL PAS : BN BAKAL RAMPAS KELANTAN!!!



7 janji Projek yang di buat Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abd Razak kepada Rakyat Kelantan Ahad lalu, umpama rasuah kata Nik Aziz. Bila diumum untuk beri pembangunan dan kemudahan kepada rakyat kelantan, kata rasuah tapi PAS Kelantan sudah masuk 23 tahun memerintah Kelantan, satupun tidak ada pembangunan infrastruktur dan kemudahan untuk rakyat Kelantan meningkatkan ekonomi. Ada tanah habis dijual dan digadai, Ladang Rakyat bagi ke cina asing, rakyat  Kelantan merempat dalam tanah sendiri. ( Di Sini )


"Kalau betul-betul nak buat kena buat sekarang kerana ia sudah menjadi tanggungjawab mereka (pusat) untuk menyalurkan duit untuk pembangunan dan kesejahteraan rakyat. Jika mereka laksanakan sekarang ia langsung tidak memberi apa-apa tekanan atau menggugat sokongan rakyat kepada Pas kerana rakyat sudah tahu pelaksanaannya adalah untuk  kebaikan bersama" . Nik Aziz berkata demikian ketika berucap merasmikan Majlis Hari Air Kelantan di Pasar Kok Lanas.



Nampak macam tak puas hati betul MB Kelantan dengan kejayaan PM menambat hati rakyat Kelantan, mungkin beliau ( Nik Aziz ) berasa sedikit tergugat bila mana kehadiran PM ke Kelantan disambut baik semua pihak. Malah kerajaan pusat bakal laksanakan 7 projek di Kelantan.

Cukuplah rakyat Kelantan teraniaya sejak 23 tahun lalu, kini tiba masa rakyat bangkit & mengubah haluan untuk terus maju bersama kerajaan BN/UMNO. Selama ini pun kerajaan pusat yang membantu rakyat Kelantan, kerajaan negeri tidak pernah ambil peduli akan nasib kami rakyat yang tidak pernah terbela di negeri sendiri.

Kepada rakyat Kelantan yang masih tidak sedar akan penganiayaan ini, mohon bangkit & sedar untuk masa depan generasi akan datang  & anak cucu kita kelak. Hanya BN/UMNO yang mampu menerajui negara & membela nasib kita.

Renung Renungkanlah...


0 comments:

◄ Newer Post Older Post ►

My Blog List

#LifeStyle

#LifeStyle

Nadi Rakyat

Nadi Rakyat
Blog NadiRakyat.Net

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)
Klik Pada Gambar Untuk Pergi Ke Laman Blog IMAM

Nadi Rakyat Malaysia

Nadi Rakyat Malaysia
Misi Selamatkan Negara

Kalimah Allah

Kalimah Allah
#PertahakanKalimahAllah

JOM TUKAR

JOM TUKAR
ACU TEST SEPENGGAL
 

Copyright 2013 Sinhala MP3Gewe Kelate Template by Farhan Share and Tuliskan