Saturday 17 August 2013

Angkuh, Tak Boleh Di Tegur!!!




Dalam Negeri Selangor, lebih daripada separuh rakyat telah memilih untuk memberikan undi mereka kepada Parti PR dan ini terbukti daripada 56 kerusi DUN yang dipertandingkan BN hanya dapat 12 dan dari 22 kerusi Parlimen BN hanya dapat 5 kerusi.

Dalam PRU 13 rakyat telah dipaksa untuk membuat pilihan dan boleh juga dikatakan diberi ugutan samada memilih Parti BN atau Parti PR sebagai wakil rakyat jika tak mahu hidup susah.
Maka rakyat dengan keadaan yang seba salah, geram, marah, kecewa, sakit hati dan takut telah membuat pilihan untuk mereka mengangkat pemimpin yang mereka rasakan boleh memberikan sedikit perubahan dalam pentadbiran negara yang seterusnya akan berusaha untu membantu rakyat yang hidupnya kian sukar dalam kemelut dan gelombang kemelesetan dan huru hara yang berlaku di seluruh dunia.

Masa nak undi tangan pakcik pengankat taik yang busuk hina yang kehidupannya lebih baik dari ANJING dan BABI itu dipeluk cium hanya kerana mahu mereka mengundi dan memilih wakil rakyat yang bertanding. Tapi sekarang bila dah dapat tunjuk hebat dan bila ditegur berlagak macam gangster!

Apa yang nak penulis nyatakan secara ringkas di sini ialah tentang kehebatan Pemimpin UMNO yang hebat dan tak boleh ditegur... Selanjutnya Di Sini

0 comments:

◄ Newer Post Older Post ►

My Blog List

#LifeStyle

#LifeStyle

Nadi Rakyat

Nadi Rakyat
Blog NadiRakyat.Net

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)
Klik Pada Gambar Untuk Pergi Ke Laman Blog IMAM

Nadi Rakyat Malaysia

Nadi Rakyat Malaysia
Misi Selamatkan Negara

Kalimah Allah

Kalimah Allah
#PertahakanKalimahAllah

JOM TUKAR

JOM TUKAR
ACU TEST SEPENGGAL
 

Copyright 2013 Sinhala MP3Gewe Kelate Template by Farhan Share and Tuliskan