Friday 12 October 2012

Anjing DAP Meroyan...

Gambar Sekadar Hiasan

SAKMONGKOL atau nama sebenarnya Arif Sabri jelas kini sudah berjaya dididik oleh DAP yang sememangnya mahukan anak Melayu membenci sesama sendiri. Mungkin juga dia tidak belajar Sejarah Tanah Melayu bahawa golongan Aristrokrat dan Mamak Melayu ini lah yang begitu berpengaruh membentuk politik yang ada pada hari ini. DAP juga melalui Sakmongkol telah memperlekehkan KeMelayuan Tun Dr Mahathir seperti berikut.  

Arif yang sebelum ini adalah bekas ADUN Pulau Manis yang ditolak rakyat.
Manusia jenis ini adalah manusia yang senang di"anjing"kan oleh DAP dan mana mana pihak yang berniat memecahbelahkan Melayu. Dia yang dijanjikan oleh "KETUA"nya bahawa akan dijadikan calon di beberapa tempat Klik Di Sini.

Arif dengan niatnya yang sangat busuk menghentam PERMATA dikelolakan oleh isteri Perdana Menteri, DS Rosmah Klik Di Sini. Mungkin dengan niatnya untuk mengambil hati DAP dengan mewayangkan pada DAP yang dia semamangnya membenci Melayu. 

Arif juga mungkin lupa bahawa dia sendiri mempunyai latarbelakang yang sangat teruk bilamana dia sendiri tidak mempedulikan "TANGGUNGAN"nya, Klik Di Sini. Masih layakkah dia yang kononnya ingin berhujah tentang anak anak sedangkan dia sendiri mengabaikan tanggungjawabnya sendiri???

Renung Renungkanlah....

0 comments:

◄ Newer Post Older Post ►

My Blog List

#LifeStyle

#LifeStyle

Nadi Rakyat

Nadi Rakyat
Blog NadiRakyat.Net

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)

Pertubuhan Ikatan Muafakat Amal Malaysia (IMAM)
Klik Pada Gambar Untuk Pergi Ke Laman Blog IMAM

Nadi Rakyat Malaysia

Nadi Rakyat Malaysia
Misi Selamatkan Negara

Kalimah Allah

Kalimah Allah
#PertahakanKalimahAllah

JOM TUKAR

JOM TUKAR
ACU TEST SEPENGGAL
 

Copyright 2013 Sinhala MP3Gewe Kelate Template by Farhan Share and Tuliskan